Cara Seks Kilat Yang Best dan Nikmat

: 11:17 AM

Cara Seks Kilat Yang Best dan Nikmat - UMUMNYA wanita memerlukan tempoh yang cukup lama untuk bercinta. Namun, jika anda hanya memiliki sedikit waktu dan ingin menikmati sensasi seks menggoda, anda berdua dapat bercinta kilat.

Bila hasrat bercinta sedang menggebu, bukan melulu anda harus menunggu hingga malam hari. Pasalnya, bercinta tetap dapat dinikmati dalam tempoh singkat. Bahkan, hanya dalam masa 15 minit anda tetap dapat mengecap nikmatnya ajang pergumulan.

Nah, jika anda ingin mewujudkan seks kilat hingga puncak kenikmatan, jurus pintar dari Askmen berikut mampu menjawabnya:

Foreplay selama 8 minit

Meski terasa singkat, tetapi anda perlu membuat pasangan mampu melupakan masa. Caranya mudah, anda boleh mengisi foreplay selama 8 minit dengan membawanya menikmati alunan muzik yang lembut sehingga pantas dan menghentak. Konon, cara ini akan memudahkan langkah anda menggiring si dia pada kenikmatan.

Perlahan tapi pasti, buka bajunya dengan lembut dan tambah sedikit gerakan nakal. Contohnya, mencubit atau meramas teteknya pasangan. Ajak si dia benar-benar menikmati foreplay hingga pasangan tak sabar untuk segera menikmati pertempuran.

Selain itu, untuk membuat pasangan semakin tergoda, anda perlu melakukan aksi foreplay yang tertuju langsung pada kawasan sensitif.

Aksi woman on top selama 4 minit

Jangan biarkan pasangan pasif dan hanya menanti aksi yang anda berikan, kali ini biarkan si dia mengekspresikan luapan hasratnya.

Ajak si dia menikmati permainan dengan memberi peluang terlebih dahulu bermain permainan woman on top selama 4 minit. Sambil menikmati aksi pasangan, Anda pun bisa melancarkan permainan kecil seperti bermain puting payudara si dia. Dijamin cara ini akan membuat pasangan akan mencapai the big O.

Maksimalkan durasi 3 minit untuk kedudukan missionary

Usai mengeksplorasi gaya woman on top, akhiri pertempuran kali ini dengan kedudukan kegemaran bercinta wanita, missionary.

Kali ini, saatnya anda menunjukkan kepiawaian menaklukkannya di ranjang. Ciptakan kedudukan senyaman mungkin, dan segeralah beraksi missionary selama tiga minit. Aksi ini dapat diselingi dengan desahan serta kalimat nakal yang menggoda untuk tetap memacu hasratnya. Nescaya kejutan ini akan semakin melambungkan pasangan hingga menuju puncak kenikmatan.

Demikianlah  Cara Seks Kilat Yang Best dan Nikmat